Centru Acreditat de Siguranta in Trafic a Micilor Pasageri
informatii generale
POLITICA DE LIVRARE

Comanda cu ridicare din SHOWROOM-UL BABY MATTERS

Produsele se pot ridica din showroom-ul Baby Matters in urma unei comenzi plasate pe site, telefonic sau pe adresa de e-mail info@babymatters.ro. In momentul in care produsele dvs ajung in showroom sunteti contactat de un reprezentant al magazinului. Din acel moment aveti termen 3 zile pentru ridicarea comenzii.

Comanda online cu livrare la domiciliu

Comanda online este livrata prin firma de curierat DPD/ echipa Baby Matters in termen de 1 -4 zile lucratoare de la confirmarea telefonica. In cazul in care un produs se aduce la comanda(nu se afla in stocul intern) termenul de livrare este comunicat de catre reprezentatul Baby Matters care va contacteaza.

POLITICA DE RETUR

Dreptul de retur se aplica numai produselor comandate si platite prin intermediul site-ului www.babymatters.ro. Reglementarile OUG 34.2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului nu se adresaza persoanelor juridice si persoanelor ce achizitioneaza produse direct din showroom-ul Baby Matters.

Produsele de tip comanda speciala, indiferent de categorie, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme(in cazul in care acestea nu se aflau in stocul nostru intern) din partea clientului si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate. De asemenea, produsele achizitionate la pret redus fata de pretul standard, afisat in showroom sau pe site, nu au drept de retur.(campaniile de promotii – exemplu: Black Friday, Baby Boom, targ de primavara etc)

Formular de retur

Pentru returnarea produselor, va rugam sa completati formularul de retur online apasand pe butonul de mai sus. Solicitarile de retur sub orice alta forma nu vor fi luate in considerare. Pentru situatii speciale sau probleme tehnice, va rugam sa va adresati la adresa de email: retur@babymatters.ro

APLICABILITATEA DREPTULUI DE RETUR PRODUSE COMANDATE ONLINE

Consumatorul are dreptul ca, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate si platite prin intermediul site-ului, sa notifice in scris prin trimiterea unei solicitari pe email la adresa retur@babymatters.ro, asupra deciziei sale de a renunta la produsele comandate, in urma careia veti fi contactati de unul dintre agentii nostri ce va vor furniza toate informatiile necesare pentru demersul returnarii produselor achizitionate. Baby Matters va inapoia contravaloarea produselor returnate (prin trasfer bancar) in cel mult 14 zile de la data solicitarii de retur, dar nu inainte de data receptionarii bunurilor.

Atunci cand la receptionarea returului se constata faptul ca produsul prezinta urme de folosinta ce pot cauza diminuarea valorii, cererea de retur va fi refuzata.

FOARTE IMPORTANT: returul produselor comercializate de catre BABY MATTERS, este acceptat DOAR DACA ACESTEA (PRODUSELE) AU FOST MANIPULATE/TESTATE IN INTERIOR, ASA CUM S-AR PROCEDA IN SHOWROOM-UL BABY MATTERS!

Returnarea produselor se va face obligatoriu impreuna cu ambalajul original, ce cuprinde: cutia, etichetele nedetasate de produs, foliile, cartea de instructiuni si accesoriile cu care a fost livrat.

In cazul unui retur total, Baby Matters va returna contravaloarea produselor comandate. Atentie, costul de transport pentru returul produselor catre Baby Matters va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face prin orice firma de curierat preferata de client, respectand detaliile mentionate in email-ul primit dupa trimiterea cererii de retur.

Atentie! Daca ati comandat mai multe produse (exemplu: pachete 2 in 1, pachete 3 in 1 sau mai multe produse de acelasi fel), si doriti sa le returnati pe toate, trebuie sa va asigurati ca DOAR UNUL a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

In cazul unui retur partial, daca clientul returneaza partial si pastreaza unul sau mai multe produse, Baby Matters va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul doreste sa le returneze. Atentie, si in cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportata de client. Returul produselor se face prin orice firma de curierat preferata de client, respectand detaliile mentionate in email-ul primit dupa trimiterea cererii de retur.

APLICABILITATEA DREPTULUI DE RETUR PRODUSE COMANDATE IN SHOWROOM

In cazul produselor achizitionate/comandate in showroom-ul Baby Matters, consumatorului i se ofera dreptul de retur, doar in cazul produselor sigilate (pe care acesta nu le-a desigilat in momentul ridicarii) in termen de 48 de ore.

Aceasta politica de retur se aplica si produselor ridicate din depozitul Baby Matters.

DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE CONFORM OUG NR 34/2014 ART. 14, ALIN. 3

Consumatorului i se ofera dreptul de retur, in cazul achizitiilor cu livrare la domiciliu, tocmai pentru ca nu are posibilitatea de a vedea produsele inainte de achizitionarea acestora, din același motiv i se permite sa testeze si sa verifice produsele pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare al acestora.
Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare al acestora, consumatorul trebuie sa le manipuleze si sa le inspecteze la fel cum i s-ar permite intr-un magazin fizic. In cazul produselor electronice, acestea pot fi probate prin pornirea si oprirea acestora si nu prin folosirea in scopul pentru care au fost produse.
Consumatorul este responsabil de modul de manipulare al produsului ce poate duce la diminuarea valorii produsului in urma determinarii naturii, calitatii si functionarii produsului.

Actiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt urmatoarele:

  • folosirea aparatelor electronice in orice alt mod decat testarea prin pornirea si oprirea aparatului;
  • ruperea sigiliilor si a etichetelor produsului;
  • ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale ale produsului;
  • zgarierea, murdarirea, patarea, impregnarea cu substante externe;
  • desigilarea accesoriilor consumabile ale produsului.

Baby Matters poate refuza comanda dvs. in urmatoarele situatii:

  • Nu avem pe stoc produsul comandat;
  • A fost o eroare legata de pret;
  • Clientul nu a ridicat produsele comandate anterior.