Comanda cu ridicare din SHOWROOM-UL BABY MATTERS
Produsele se pot ridica din showroom-ul Baby Matters in urma unei comenzi plasate pe site, telefonic sau pe adresa de e-mail info@babymatters.ro. In momentul in care produsele dvs ajung in showroom sunteti contactat de un reprezentant al magazinului. Din acel moment aveti termen 3 zile pentru ridicarea comenzii.
Comanda online cu livrare la domiciliu
Comanda online este livrata prin firma de curierat DPD/ echipa Baby Matters in termen de 1 -4 zile lucratoare de la confirmarea telefonica. In cazul in care un produs se aduce la comanda(nu se afla in stocul intern) termenul de livrare este comunicat de catre reprezentatul Baby Matters care va contacteaza.
I. Informatii generale
Produsele achizitionate de la Baby Matters (SC Travel Matters SRL) pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la data la care acestea au fost livrate. Atentie, aceasta politica se aplica doar produselor livrate prin intermediul firmelor de curierat sau prin intermediul serviciului nostru intern de livrare la domiciliu.
*Pentru asistenta clienti Depozit ne puteti contacta la numarul de telefon 0 760 258 280*
*Pentru asistenta clienti Showroom ne puteti contacta la numarul de telefon 0 769 244 604*
*Pentru asistenta prin intermediul email-ului ne puteti contacta la adresa retur@babymatters.ro*
II. Termeni si conditii de returnare a produselor
*Solicitarile de retur sub orice alta forma nu vor fi luate in considerare. Pentru situatii speciale sau probleme tehnice, va rugam sa va adresati la adresa de email: retur@babymatters.ro, sau sa sunati la unul dintre numerele afisate mai sus.*
Baby Matters va inapoia contravaloarea produselor returnate (prin trasfer bancar) in cel mult 14 zile de la data solicitarii de retur, dar nu inainte de data receptionarii bunurilor.
*Consumatorului i se ofera dreptul de retur, in cazul achizitiilor cu livrare la domiciliu, tocmai pentru ca nu are posibilitatea de a vedea produsele inainte de achizitionarea acestora, din acelasi motiv i se permite sa testeze si sa verifice produsele pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare al acestora.*
Produsele BabyMoov nu pot fi returnate daca ambalajul original a fost desigilat. Potrivit OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor, returul se accepta doar in cazul in care produsul prezinta defecte de fabricatie (ex: defecte vizuale asupra produsului, lipsa accesoriilor, nefunctionarea ….
"ART. 16- Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce privește contractele la distanta următoarele: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator"
*Consumatorul este responsabil de modul de manipulare al produsului ce poate duce la diminuarea valorii produsului in urma determinarii naturii, calitatii si functionarii produsului.*
*In cazul sesizarii unei defectiuni tehnice sau vizuale a produsului, aveti raspunderea de a ne aduce la cunostinta in termen de 48 de ore prin una dintre metodele specificate mai sus in categoria “Informatii generale.*
Neprezentarea bonului sau a facturii emise de catre SC Travel Matters SRL, va duce automat la refuzarea solicitarii de retur, atat in cazul solicitarilor completate si transmise online, cat si in cazul solicitarilor facute direct in Showroom-ul Baby Matters.